mandag 2. september 2013

Besøk i verksteder på Det Norske Teatret




 Å få være Sebra er morsomt og jeg står bak en halvkostyme

også etterpå  få se dem i virkeligheten!

Flott systue har de, med mye inspirerende bilder og pynt rundt om

 Teaterstykket "Tonje Glimmerdal"- den norske Pippi!
Det er Unni Walstad som har scenografien og kostymedesignet på stykket

Modell i minni og kulissene under arbeid, spennende å se for alle. 
Tror jeg må ta med barnebarnet en tur på denne forestillingen.


Gøy på kostymelageret!
En utrolig flott omvisning og flott informasjon, Takk til Anette!

3 kommentarer:

  1. Wow :)Så mange morsomme kostymer!

    SvarSlett
  2. Dette må ha vært kjempegøy for dere! Skulle gjerne vært der selv.

    Nå har jeg lagt inn en kommentar til din kommentar i innlegget om Bonytt 1. desember.
    Kanskje vil du lese hva jeg skrev?
    Hilsen Tove

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!