torsdag 24. april 2014

Jeg og broren min åpner utstilling på lørdag!


VELKOMMEN INNOM!


Jeg viser smykker av alle slag som jeg har laget, nåler, ringer, halskjeder og kansje en krone eller to!
 Bildet som er på invitasjonen er et av bildene fra en serie hvor jeg hedrer ulike kvinneskikkelser. Her ser du Karen Blixen, les mer om hver enkelt kvinne og hvordan jeg har visualisert de i smykker på min hjemmeside/blogg

 Geir viser malerier, som dette over med norrønnekvinner med tekster og realistiske bilder av hus, interiør og kjøretøyer preget av tidens tann.(det kommer bilder fra utstillingen)
Han er utdannet ved Statens Håndverks- og Kunstindustriskole, Kunstakademiet i Warszawa og Statens Kunstakademi i Oslo


Rekker du ikke åpningen på lørdag kl 3, står utstillingen til 25 mai
Galleriet ligger i Løten.


2 kommentarer:

  1. Høres ut som en veldig spennende og interessant utstilling!
    Det er på Løten man skulle vært den nærmeste tida! :)
    Masse lykke til!

    SvarSlett
  2. Lykke til med utstillingen.. Håper du deler bilder i fra den! Ha en fin lørdag..

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!