torsdag 15. juli 2010

Lykken er .........

Dette er et fantastisk flott bilde av pappa, bestemor, Arnold og pappas bestemor.
Bildet er nok tatt samme dag 12 juli 1939 som bildene jeg viste i går.
Men det dere ikke vet er at pappa den 8-10. juni var i Sandnessjøen og fikk seg nye tenner. Så derfor kan han smile litt igjen. Tenk nye løstenner og 18år!

                                          
Bestefar er hjemme og slapper av med bestemor og moren sin. De har på seg det samme så alle bildene, så de er nok tatt samme dag. Flott med folk i vanlige klær.

Dette var nok en god sommer på mange måter. Arnold skriver at den 19 juni var de på "Tale og lydfilm" på Lurøy. I juli var de på tur til Nesna og der så de filmen "Fant".
Ellers var de svært aktive i mye kreativt.
Her ser vi at de hadde teateroppsetting på Fagertun på 17 mai.
.
hele skuespillet står i boka, men jeg tror det er en som heter Sjur Årebru som har skrevet det.
Så de drev med litt av hvert de karan.

1 kommentar:

  1. Fantastisk flotte bilder! Jeg skal studere tekstene dine nærmere når vi er hjemme igjen til helga, hvor bredbåndsforbindelsen er atskillig bedre. ;-)

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!