lørdag 13. desember 2014

Mye nytt på Hamar

Vi fikk nytt kulturhus på Hamar for en stund siden, i mars i år.

På torget er det blitt et vannspeil med litt vannsprut om sommeren og skøyteis på vinteren

Her ser vi en skoleklasse som koser seg på isen

Snart åpner det ny restaurerte Basar bygget, men restaurant og div annet

Den 11.11. kl 11 åpnet et kjempe kjøpesenter der dem legendariske skøytestadion lå.
Flott ble det innvendig og utrolig mange butikker, så jeg lurer på hva som vi skje i sentrum etterhvert.

Men juletreet utenfor kunne jeg styre meg for, 
da er det med plastglass som er klippet opp morsommere

2 kommentarer:

  1. Ser ut til og være veldig flott i Hamar.. Blir vel kjekt med kulturhus? Fin er den synes jeg.. Men juletreet ligner ikke på det man er vant med. Kjekt med stort kjøpesenter. Jeg er veldig fornøyd med Jekta som vi har i Tromsø, og om noen år kommer Ikea og da skal det nok bli festlig tenker jeg..

    Ha en fin lørdag, og forresten flotte bilder du har tatt..

    Varm hilsen i fra nord..

    SvarSlett
  2. Helt enig med Eva, sannelig kommer det seg på Hamar! Fint med skøyteis for barna.
    Men juletreet var gyselig. Vi var på Folketeateret i går kveld med barnebarn (16) og så Billy Elliott. I inngangspartiet der var et praktfullt juletre, det flotteste jeg har sett. En god søndag ønskes av Tove

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!