onsdag 28. desember 2016

Noen koste seg .....


 I høst kjørte jeg forbi denne gjengen med griser ved Gaalaas, det var sikkert 200 stk.

De var i alle str, og farger, ganske søte?

Den perfekte jule marsipan gris

Hvorfor jeg fant frem disse bildene nå er fordi jeg sitter og skal skrive omtalen av "TO SØSTRE" av Åsne Seierstad, men er enda svært usikker på hvor jeg skal starte. Den boka har så mye å fortelle og så mye å ta tak i voooov!!!! 
Så kom jeg til å tenke på griser og muslimer. Jeg ble sint, skremt, forbanna og skikkelig redd for alle tankene og ideologiene til IS folket. Skremmende, men en fantastisk bok!....

 Griser spiser vi, men "Haram" for dem.

Yes; jeg er hjemme igjen etter to uker på Madeira, HERLIG TUR!
Bilder kommer.......etterhvert!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!