mandag 6. mars 2017

VM klær i svart, nei få frem fargene!


Jeg satt og så på premieutdelingen på VM og ergret meg over de svarte store gammeldagse og triste jakkene utøverne stod med på seierspallen. I går var jeg og mannen ut og gikk tur. Jeg måtte ta et bilde av han for å vise hvor mye mer kult det er med litt farger. Det som var morsom var at Tove med Bloggen Fargene forteller har reagert på de jakkene uten at jeg har fått det med meg.
Klikk og les linken over

 I går var det skikkelig surt, vind og trist, men det er alltid farger i naturen, så hvorfor svarte klær?

Litt komisk men novemberkaktusen min på hytta blomstret igjen i går.
Svart er fint som bakgrunn, men ikke forgrunn!


3 kommentarer:

  1. Så fin din mann er i rød jakke! Du må hilse så mye.
    Takk til deg for et fint innlegg, som viser at vi står sammen om å fremme betydningen av farger.
    Det er så viktig!
    Herlig naturbilde, og vakkert av kaktusen din. Flott rosa farge mot den svarte bakgrunnen. Min blomstrer også nå, men den er hvit.
    En god og fargerik uke ønskes deg av Tove

    SvarSlett
  2. Jeg kan love deg at det er flere som reagerte på de grusomme jakkene! Til og med mannen min som stort sett tyr til varmedress når han skal ut, kommenterte at det så ut som noe gammelt Fellskjøpet kunne ha funnet gjemt og glemt på et lager... Heldigvis trylla de fram noe annet etterhvert, slik at i hvertfall noen av medaljørene stilte i litt mer fargerike klær!

    SvarSlett
  3. Flott at folk har sett og fått med seg dette!

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!