tirsdag 25. oktober 2016

Bilder fra utstillingen vår på Norsk Skogmuseum

 
Det er alltid hyggelig når det kommer mange på åpningen av utstillingen. Det var en flott stemning.

 Åpningsord av galleriansvarlig Elisabeth Løvold og nydelig fiolinkonsert ved Frida Tømmerberg

 Vi har laget en dekorasjon i taket under lys vinduet som er vi ble godt fornøyde med, så flott når sola skinner, men vanskelig med motlyset når man skal fotografere!

 Ingema Hoff sin skulptur har jeg fotografert foran Ragnhild Arneberg sitt maleri

 Et lite overblikk over et av hjørnene i galleriet, der har jeg tre monter og smykker i hver ende, på en akse

bak montrene mine er det disse høstglade bildene av Ragnhild og skulpturene til Ingema



Tre veldig fornøyde damer. Ingema, Ingun og Ragnhild

4 kommentarer:

  1. Skulle gjerne sett alt på nært hold. Ser kjempefint ut. Men som du sier, det er ofte vanskelig å fotografere p.g.a. lyset i ulike sammenhenger.
    Det kommer sikkert mange som vil se utstillingen. Får vi se noen av dine ting på nært hold her på bloggen? Lykke til videre. Hilsen fra Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kommer nok ikke til å vise så mange av smykkene mine her på bloggen, men du finner dem etterhvert på min hjemmeside som kunsthåndverker http://ingunkleppan.blogspot.no/

      Slett
  2. Så fantastiske bilder! Dette ble jo nesten et sakralt rom!

    SvarSlett
    Svar
    1. Galleriet ligger til høyre ved inngangen til museet og vi syns at vi måtte lage noe som trakk publikum inn. Det gjør det også, for folk lurer på hva det er...

      Slett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!